Łódź: 146/12 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty 200 000 EURO na dostawę, montaż i uruchomienie klimatyzatorów w pomieszczeniach gromadzenia dokumentacji archiwalnej oraz w Zakładzie Radiologii (pomieszczenie maszynowni angiografu Philips Allure) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 474110 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 146/12 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty 200 000 EURO na dostawę, montaż i uruchomienie klimatyzatorów w pomieszczeniach gromadzenia dokumentacji archiwalnej oraz w Zakładzie Radiologii (pomieszczenie maszynowni angiografu Philips Allure) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa montaż i uruchomienie klimatyzatorów w pomieszczeniach gromadzenia dokumentacji archiwalnej oraz w Zakładzie Radiologii (pomieszczenie maszynowni angiografu Philips Allure) przy: ul. Pabianickiej 62 w Łodzi /12 kpl/ ul. Wólczańskiej 114 w Łodzi /6 kpl/ ul. Mińskiej 2 w Łodzi /6 kpl/ /szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ/.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


oryginalne ulotki producenta, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia,
dokumentację techniczną w języku polskim potwierdzające wymagane
parametry zamawianego sprzętu (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym
języku niż to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język
polski).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli następujące dokumenty:
- Deklaracja Zgodności Producenta
- oświadczenie wykonawcy zobowiązujące do dostarczenia urządzenia
wolnego od wad fizycznych i prawnych - Załącznik nr 7 do SIWZ.
- oświadczenie wykonawcy zobowiązujące do przeprowadzenia szkolenia
personelu zamawiającego, o którym mowa w rozdziale I SIWZ - Załącznik nr
8 do SIWZ
- oświadczenie zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy w zakresie wskazania części
zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - treść
oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ
- oświadczenie wykonawcy zobowiązujące go do uprawnienia do obrotu
czynnikami chłodniczymi - Załącznik nr 12 do SIWZ.
- Załącznik nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów technicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w następującym zakresie zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę jednak nie dłużej niż o kolejne 5 dni roboczych w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Kancelaria szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie